cutelittlething.blogg.se

2014-08-21
21:50:30

ÄNTLIGEN..

Hejhej..

!!KAN SAKNAS (.,!?) I DETTA INLÄGG BEROR PÅ ATT JAG ÄR ARG!!
 
Längesen nu, men äntligen är jag tillbaka. Har inte bloggat på ett tag.. Men har mått skit  över att skolan börjat. Blir så sjukt mobbad så det inte är sant. Orkar inte det gör mig så deppig..
 
Ullareds haulen är snart 2 veckor sen men jag har som sagt inte mått bra så den kommer snart upp.. Tror att jag lägger upp den imorgon kväll. Så nu ska jag planera redigeringen och se om jag kan fixa lite grym musik till den.
 
Kommer även börja med en ''TIPS RUTA'' och där kan komma dagliga tips eller smink/ skönhets tips..
Men eftersom jag skrev om mobbig där uppe kommer tips om mobbing.. 
 
 
TIPS RUTA!

Om du blir mobbad så ska du bara skita i dem som slänger ur sig skit. Men om det går för långt kan du slänga ur dig något kaxigt eller som jag gör när jag går förbi ''FY VAD HÄR LUKTAR ILLA'' För sånna som mobbar stinker avundsjuka.. Säger så för att dom ska fatta att jag ej är svag å att jag klarar att ta deras skit.
(ÄR INTE ELAK FÖR DOM FÖRTJÄNAR ATT HÖRA DET EFTER 10-ÅR MED MOBBING) 
 

 
Nu ska jag sova så ha en bra dag imorgon på skolan/jobbet!♥

KAN SAKNAS (.,!?) I DETTA INLÄGG BEROR PÅ ATT JAG ÄR ARG

 
//Amanda
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: