cutelittlething.blogg.se

2014-08-25
22:20:32

Tack eken

Hejhej..
 
Tycker folk är så patetiska!! Man kan inte ens gå i skolan fråns nån j*vel håller på!!! Idag gick det till och med ut över min polare.. Att sätta fälleben för nån är väl de mest omognaste att göra??! Tur va att hon inte trillade för snorungen misslyckades totalt!! Ibland önskar man att folk kunde ha lite vätt i nöten som sitter på deras nacke!! Jag blir bara så ledsen när folk inte respekterar andra..  Att folk ens har hjärta till att såra andra så :/
Visst jag har varit mobbad länge men det ska inte gå ut över en oskyldig person!! Hon (min polare) började få skit när vi blev vänner.. För jag var typ den personen som var mest mobbad.. och hon var en populär i skolan.. Men det ändrades när hon och jag blev vänner... Ibland känns det som jag har förstört för henne.. 
Men vet att hon är en äkta vän för oavsett vad som händer har hon stannat.. Hon lämnade sin vän som hon hade haft i hela sitt liv och hon stanna hos mig.. Hon är den bästa personen som funnits vid min sida..
 
Arg fast ändå glad.. 
 
//Amanda
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: