cutelittlething.blogg.se

2014-07-29
00:08:00

ÄNTLIGEN <3

Hejhej.
 
Idag har varit den jobbigaste dagen på sommaren! Över 30 grader varmt, och vad man än gjorde blev det inte kallare. Var 2 mil hemifrån och ville bara hem! Väntade på ett tåg i över två timmar. Det blev att jag och Måns (min pojkvän) fick åka en ersättingsbuss. Tro det eller ej meeeen... bussen var typ full och där fanns inga platser kvar så fick sitta i en trappa vid dörren. Tur var så var Måns där och vi hade väl ändå ganska roligt.Sen fickvi byta buss en gång. Men under tiden i väntade på bussen så stod där en äldre kille och stirrade på mig... Allvarliga problem?! Jag stod ch kramade Måns och klängde på honom.. Allt förden äldre killen skulle sluta glo. Men han fatade tydligen inte mitt budskap ''JAG ÄR UPPTAGEN SLUTA GLO''.. Om en tjej står och klänger På en kille vem fortsätter få kontagt med tjejen då? 
 
Glad att jag äntlgen fått vila! Trött tjej här. 
 
(KAN FINNAS NÅGRA SAVFEL ELLER SLARVFEL I TEXTEN MEN ORKAR INTE RÄTTA ÄR FÖR TRÖTT)
 
// Amanda
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: