cutelittlething.blogg.se

2014-07-24
23:18:56

Välkommen till min blogg! <3

Hej och välkommen till min blogg!
 
Jag heter Amanda Andersson, jag är 15 år och bor i Skåne. Jag bor tillsammans med min familj som består av mamma, pappa, lillasyster, lillebror och Storasyster Cornelia som också har en blogg (www.corneliasdagbok.bloggplatsen.se), en väldigt läsvärd blogg med mycket snygga bilder. Jag har också världens underbaraste pojkvän, Måns, vid min sida.. <3

Syftet med min blogg är att jag vill visa folk att jag inte bryr mig om andras negativa åsikter och att jag kan se ut hur jag vill utan att någon får mig att ändra på mitt utseende. 

Jag har varit moddad sedan jag började skolan, och det har bara fortsatt. I början var det svårt och jag mådde riktigt dåligt och gjorde så mycket som möjligt för att må bra. Men de sista året gick det över till sexuella övergrepp så nu fick det vara nog. Jag måste ha någonstans att skriva av mig om mitt liv med både negativa och positiva tankar och erfarenheter.
Bloggen kommer också handla om mitt stora intresse för makeup/mode.
Men såklart också om mitt sista år i grundskolan och nervositeten över gymnasievalet....

Välkommen..

(Bifogar även någon bild på mig så ni kan se vem det är som skriver)
 



/Amanda
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: